Aktuelno (početna)

среда, 27. мај 2015.

Presek snimanja za Maj mesec

Malo slika , reda radi sa par snimanja



Dugo nisam pisao ništa, a bilo je par dešavanja u Maju mesecu, pre svega zahvaljujući lepom vremenom na početku meseca, koje se opet pretvorilo u kišu i loše uslove za letenje i snimanje na kraju meseca.
Pomagalo se sa snimanjem u Klubu Ciglana , Trudbenik , videćemo da li će biti snimci iz vazduha uvršteni u spot, pošto je bilo planirano snimanje sa zemlje, dok smo mi ,,uleteli,, rekreativno u priču, pre svega jer nam je usput, a lepa je lokacija za kafenisanje
Snimanje spota grupe Naked



Pre svega dobra ekipa, i umetničke duše :)

Evo i jedne slike sa Ade Huje, napravljene još ranije, mislim da je februar mesec, ali zaboravio sam da je stavim:

Ada Huja
I jedne sveže slike, sa snimanja na Avali od subote. Prošle godine sam snimao na istoj lokaciji, čak je i video snimak bio objavljen na internet portalu blic
Ali ovoga puta je bilo potrebno ponovo preći, jer je stari snimak pravljen sa onim CNC gimbalom, i FC 40 kamerom , koji se ne mogu porediti sa GoPro kamericom i Zenmuse gimbalom.
Možda je to u početku izgledalo kao povoljnija varijanta, kada sam počinjao sa ovim hobijem, ali sada mi je žao izgubljenog vremena, u toj početnoj konfiguraciji...
Spomenik Neznanom junaku na Avali



Нема коментара:

Постави коментар