Aktuelno (početna)

недеља, 23. новембар 2014.

Još neke lokacije snimanja

Ada, Višnjica i Mirijevo

Snimalo se i ovaj vikend, FPV oprema radi pristojno u praksi.
Sam transmiter nije velike snage, radi se o uredjaju BL601T 100 mW 2.4 Gh , i šalje sliku na daljinu od 150 do 200 m. Bitno je da nema kašnjenja u slici, transmiter je težine oko 40 grama, i ne opterećuje quadcopter u letu. Mada često se gubi slika zbog malog dometa, ali čim se vrati domet na normalu vraća se i slika u roku od sekunde
Takođe mi je drago da sam uposlio asistenta da ima šta da radi i gleda u monitor, da se ne bi šetkao okolo, za vreme leta. A ja i dalje više volim da gledam u sam quad za vreme letenja, da se ne desi ko u Pančevu, gledaj u ekran, gledaj u ekran, ekran se zakočio a gde je quad !????? :)
Ah, da kako to biva evo par slika. a snimalo se Mirijevo, Višnjica i Ada Ciganlija. Šteta samo zbog magle, nije dobro Ušće ispalo, a kod Sava Centra smo morali odmah da sletimo, jer originalna Phantom baterija, eto posle nekih 9 meseci, je blizu otkazivanja :(


Ada ciganlija, duga
Realnost u Srbiji: Tržni centri (rade) i fabrike (ne rade). A dokle ?



Нема коментара:

Постави коментар