Aktuelno (početna)

понедељак, 23. јун 2014.

Snimanje po Avali - Spomenik Neznanom junaku

Detalji sa snimanja Avala - Spomenik Neznanom junaku i Avalski toranj


Današnji slobodan dan, od godišnjeg odmora je iskorišćen za odlazak na Avalu i snimanje spomenika. Vedar dan, minimalan vetar i ....
I na žalost sa pogrešne strane spomenika sam snimao, ili u pogrešno doba dana tačnije rečeno, i većina video snimka je loša od sunca. Probaću nešto u narednim danima da izeditujem, pa kraći snimak da postavim.

Spomenik Neznanom junaku - Avala

Međutim svrha ovog teksta je da se zahvalim ljudima, koji rade na održavanju zelenila u parku Avala.
Postoje dve grupe ljudi, na koje uglavnom nailazim pri snimanju quad-om.
Prvi su oni koji mi stoje nad glavom, dok pokušavam da prikačim bateriju, pokrenem snimanje i sve ostalo što treba izvesti pre samog poletanja, koji samo pitaju a koliko to košta, i gde si kupio. Takvi ljudi me obično brzo izbace iz takta i nabijaju mi nervozu.
Druga grupa ljudi je ona koji stoji pored mene, tj. od mene , gledaju i čekaju dok obavljam pripremne radnje, a to ume zbog kineske tehnike da potraje :D . I kad poletim sa quad-om pitaju, a koliko to može visoko, daleko da leti, koliko dugo leti. Takvi ljudi mi čine letenje prijatnim, jer pre svega pitaju u vezi quad-a , a ne u vezi para.
Danas sam naišao na drugu grupu ljudi - oni koji mi prijaju,  zaposlene koji održavaju park šumu na Avali, i koristim priliku da im se zahvalim, i naravno još jednom Hvala, što su me podsetili na zaboravljeni šrafciger. Ako ovo čitate, ne brinite, imaće šefovi ove letilice, jer će one za par godina postati standard. Isto me i to kod mene u firmi, obezbeđenje pita : ,, E da nam je ovo, da lakše nadgledamo po krugu,, :)

Avalski TV toranj

Нема коментара:

Постави коментар