Aktuelno (početna)

субота, 13. јун 2015.

SC Olimp i Dečija predstava u Mirijevu

Dva dana snimanja punim tempom :)

Otvaranje sezone kupanja u SC Olimp, sam video kao dobru ideju za snimanje. Bazeni napunjeni, još nije otvoreno, te sam kontaktirao upravu SC Olimpa sam molbom da mi dozvole snimanje. u petak, dan pre otvaranja.  Neočekivao, naišao sam da odobravanje, jako ljubazno osoblje, i molbu da snimim i samo otvaranje sezone. U prinicpu ne volim da snimam skupove, više volim da snimam građevine i što se tiče same bezbednosti, i što se tiče ne pisanog rc letačkog pravila nikad ne leteti u blizini ljudi. No , ko je mogao odoleti prilici, da službeno snima, a dobih i na zahtev obezbeđenje  od SC Olimpa na dan snimanja.
Na žalost zbog iznenadnog vetra, o tome ću kasnije snimci od petka nisu ispali lepo. A evo i jedne slike:
Sportski Centar Olimp
A ispostavilo se, da je ipak snimanje imalo svoju svrhu, jer je slika solarnih panela sa upravne zgrade mogla da se iskoristi za članak u novinskom izdanju Politika

Subota je počela fenomalno, skoro bez vetra. Na bazenu je velika gužva bila, te sam kadrove uglavnom pravom izdaleka, a evo i odatle jedne slike:
Sportski Centar Olimp - Otvaranje

Video je lepo ispao, a pošto je bilo toplo, odlučili smo da po povratku u Mirijevo, standardno popijemo kafu. Sto pored nas, organizatori Udruženje građana Mirijeva, koji postavljaju binu, te smo dogovorili i snimanje za predveče u njihovoj organizaciji izvođenje dečije predstave.
Radi se o grupi ljudi, koja je tražila dozvolu da postavi na zapuštenom platou u Mirijevu male tribine, za decu, i da se dozvole subotom izvođenje predstava. Naravno zahtev je zvanično odbijen, naša administracija ko administracija: potrebno je da registrujete udruženje, potrebna je dozvola itd ... Ljudi su na kraju na svoju ruku sami postavili tribine, i tek onda su od tih istih ljudi koji su im odbili zahtev, kada se pročulo dobili čestitke i podršku u radu . No da se vratimo snimanju i evo slike sa priredbe:

Udruženje građana Mirijevo: Ledena kraljica


Lokacija stara, odakle sam i uvezbavao letenje, ali već sunce krenulo da zalazi , no ok je snimak.
Eto dosta posla bilo danas, a nadam se da je i dosta korisnog urađeno.

Da, samo još jednom napomenem, nemojte se šaliti na svoju ruku da snimate bazene, jer u najboljem slučaju vam se može desiti ovo :D :



Mi nismo imali nikakvih problema, ali opet podsećam da su sva današanja snimanja dogovorena sa organizatorima i upravom.



Нема коментара:

Постави коментар